Jag hatar redan rubriker

Ligger nu i sängen och skriver ett arbete om Frédéric Chopin som jag tror ska lämnas in imorgon. Och med tror menar jag verkligen tror, för jag var den enda som sa att det var till imon. Alla andra sa att den var till efter lovet, så nu hoppas jag att jag blir färdig, har rätt, alla andra fel, och att det går väldigt dåligt för dem.
Eller inte väldigt dåligt kanske. Men jag hoppas att de får en liten utskällning. Det brukar ju jag få. Eller alternativt att jag får beröm. Vilket som. Och börjar nu känna att det kanske är lite sent att plugga vid den här tiden på dygnet. Och nu kurrade min mage med.
Slut på världsens tråkigaste blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0